RES ben temmuz olacağı için hep kısa kollu ya da kolsuz zıbınlara bakıyordum. Başka bir forumda anneler öyle söylediği için. Sonra araştırırken öğrendim ki çocuğun ilk haftalarda vücudu dışarıya adapte olamıyormuş o yüzden uzun kollu pamuklu zıbınlar, altına da aynı şekilde uzun penye altlar alıcam. İleriki haftalar için de biraz daha kısa şeyler almayı planlıyorum.