Kızlar aşılamam sonrası testim pozitifti ve değerim 30’lara çıkmıştı. Sonrasında iki gün kanamam oldu az az bunun üstüne eşimle tekrar kan verdik kimyasal gebelik mi diye ama değerim 53’e çıkmıştı. Kanamam da bugün kesilmişti ama demin bir pıhtı geldi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu yani ne yapmam gerekir yol gösterebilecek olan var mı