myangelson Okaliptus09 bana prof perinatolog yazmıştı o ağızdan içilmesi taraftarıydı benim sürekli gittiğim fitil olarak kullanılma taraftarıydı 😅 doktoruna sor en iyisi 🤷🏻♀️
Zelihapinar Okaliptus09 ağızdan alındığında hem uykuyu arttırıyor hemde tansiyonda oynama yapıyor bende yeni vajinaldan kullanmaya başladım daha iyi oldu doktorumda aynı şeyi söyledi daha rahat edersin tansiyonun oynuyor dedi
Elfthh Ben kullnadim dışarı akıyor biraz ama akar dedi doktor yan etkisi hic olmadı doktora sor tabi hepsini ikk
Okaliptus09 myangelson doktor sadece kullan dedi bizde aldık eczaneden araştırdım fitil olarak da kullanılıyormuş doktor herhangi bi şekil diye belirtmedi bende arada kaldım açıkcası
myangelson Okaliptus09 yani agizdan alınca çok fazla yan etkisi var ben ilacı ictigimde kafamı kaldıramıyordum uykudan resmen bayiliyordum başım dönüyor gibiydi o yüzden doktorum ağızdan içme demişti