Leydi bebeğim 3600 doğdu canım. Doğumum kolay oldu kuzenimin de öyle mesela o hiç dopum yapmamış gibi hemen ayağa kalktı ben sadece bebeğime üzüldüğüm için zorlandım sürekli tansiyonum düştü. Hastaneye gelince Alptekin bey iyi bi sıkıntı yok ama ben 13. Haftadan beri kendisine gidiyorum bi idrar tahlili ya da bi kan tahlili hiç yapmadı istemedi halbuki yapması lazımdı benden bikere bile istemedi. Ultrasonla bakıp bakıp gönderdi. Enfeksiyonu teşhis etseydi en azından bi antibiyotik tedavisine başlardık. Hastaneye gelince sabah gittik 7 buçukta oda yoktu. 10a kadar koridorda bekledim oda boşalması için. Beni başka odaya aldılar hazırladılar sonra oda boşaldı kendi odama geldim hemen ameliyata getirdiler. Gündüzdeki hemşireler çok iyiler Allah razı olsun herşeyle ilgilendiler bezimi bile onlar değiştiler beni hemşireler yürüttü ağladığımda yanımda oldular. Sütüm gelmiyodu bana damla falan getirdiler tavsiyelerde bulundular. Ama gecedeki hemşireler köpek gibiler. Yüzüne bakmıyolar tersliyolar seni.