Ceydakrtpe22
Bilmiyorum doğum nasıl ama ben çocuğum olmuyo die gittim 1yil boyunca her ay kalp şeyine bile bagliyolardi paraları ödedik ödedik en son tüp bebek dediler devlete 1 kere gittim Engin bey vardı soy adını unutum adam baktı tek seferde sağ yumurtalık küçük yumurtlama olmuyordur dedi bı hap verdi 2 ay sonra ogrendim ki 4haftalik hamileyim özel hastane daha hiç bı sorun yok bı sorun gozukmuyo zamani var boş yere 1 yılımızı ve paramızı yediler ben hiç güvenmiyorum artık özele