Hayrisko Kızlar ciğer gelistirici iğneden sonra tansiyon yüksekliği olurmu benimki yükseldi hiç biyle olmazmdi
myangelson Hayrisko bana hastanedeyken vuruldu ama yukseltmedi tansiyonumu. Yediklerinden olabilir mi veya stres vs yaptiysan
umrumdadegil Hayrisko bende de şeker yüksekliği yaptı 2 defa yaptırdım ikisinde de şekerim fırladı. Seninde belki tansiyonu etkilemiştir tuzu biraz azaltmaya çalış birkaç gün
myangelson Hayrisko 12 normal sayılıyor genelde ama yükselirse bir acile gidin. Bol su için tuzlu ve tatlıdan biraz uzak durun bir de mümkün olduğunda stresten uzak durun 🥲