27 +5 günlük hamileyim, Kilolu olarak hamile kaldım .hamileliğin en başında 76 kgydum bu hafta oldu hala 74 kgyum. İlk 3 ay kusma olmasada çoğu yemekten tiksindim 71 kgya kadar düştüm şimdiyse son 3 aydır 74 de geziyorum kim görse sen nasıl hamilesin diyor . Doktorum olumsuz birşey demiyor bebek haftasıyla uyumlu diyor ama korkuyorum artık gelisiminde bir sorun olur diye var mı benim gibi olan 🥺