naneliseker_ Kızlar yeni doğum yaptım, göğüs ucum bebeğim tutmuyor sadece sol göğüs. Uç aldım şuan gayet iyi ama bebeğe rahat süt gidiyor mu göremiyorum damlayan hariç emiyor ama doyuyor mudur uç ile :) Ah acemilikkkk😆
Zepeliz naneliseker_ bende 1 hafta oldu doğum yapalı ilk günden itibaren kullanmaya başladım süt gidiyor eminim fazlası tasıyor falan ama çok zor bu sekılde emzirmek 😞
Minigiim-vebenn52 naneliseker_ kalkanın var mı kalkanı o göğsünde bırak kalkan göğüs ucunu öne çıkarıyor o zaman tutar bebek
Bukre_ naneliseker_ benim bebeğimde 1.5 aylık ilk günden beri silikon uçla emziriyorum gayet doyuyor kilo alımı çok iyi hiç korkma silikon uçla daha kolay ve güzel emiyorlar hatta
Deletedmom_85 naneliseker_ Kuzuum nasılsın nasil gidiyor her şey yolunda mı alisabildiniz mi birbirinize 🥰
naneliseker_ Deletedmom_85 anne olmak çok zor, hamileliği özledim 😏 ama güzel evladın yanında.. huysuz ağlıyor bide emme sıkıntısı hariç sıkıntı yok kuzum. Ama zormuş gerçekten
Deletedmom_85 naneliseker_ Yapma ya :(( Rabbım şifa versin bebise huysuz olmasın inşallah ah annelik zor diyorlar ds inanmıyoruz demek öyle gerçekten. Tadını çıkartmaya calis sen yinede kuzum zaman çok hızlı göz açıp kapayıncaya kadar gelip gidip bitecek
naneliseker_ Deletedmom_85 evet öyle teselli ediyorum. Lohusalik daha zor bende arada oturup ağlıyorum onunla. Söyle eli ayağı toplansa 40 ı çıksa düzene girer diyorlar inşallah bakalım 🙃 siz nasılsınız doğum şekli ne alemde
Deletedmom_85 naneliseker_ Aynen 40indan sonra baya alışır düzene girer inşallah daha cok küçük annesi 🥲 iyiyiz çok şükür kuzum normal istiyorum biliyorsundur belki az çok. yarın randevu vsr bakalım her şey yolunda mı normal düşünmeye devam mı hayırlısı az kaldı Benimde 2 3 hafta kaldı neredeyse 🥲
Deletedmom_85 naneliseker_ Sağ ol canım eksik olma ah bizde Bi koklasak artık son haftalar yavaş geçiyor ama az kaldı inşallah az daha sabır 🥰