goktugalpmom Merhaba hanımlar 9 haftalık genelık hıc bır belırtının olmaması normalmı gögüs hassasiyetim vardı oda geçti benım gıbı olanlar cevaplayabilir mısınız baya tedırgınım
251211 goktugalpmom canım hayırlı olsun öncelikle 20 haftaya gircem şahsen bende hiç belirtiler hissetmedim kişiden kişiye değişiklik gösteriyor bu göğüs hassasiyeti bi geliyor bi gidiyor stres yapma kendine önemli olan o 🫠
goktugalpmom 251211 teşekkürler inanın valla çok panık oldum birde hastane olarak imkansızlıklar olan bır sehırdeyız
251211 goktugalpmom sen sadece bol bol sev dinlen dua et tadını çıkarmaya bak stresten uzak dur belirtilere ve olasılıklara takılma inanılmaz deneyim herkesin ki farklı muhteşem birşey ya 🥰🥰