Ben 20. Haftada sağlık ocağına gittiğimde kalp atışı duyamadılar. Halbuki bebeğim hareket ediyodu. Hemşire de hissediyodu hareketleri çok net. Sağlık ocağında söylenen, yapılan hiç bişeye önem vermiyorum ben. Siz düzgün bi hastaneye gidip ultrasonda baktırın