Arenimoo Kızlar bugün 6 hafta kalp atışı için kontrolün vardı kalp atışını duyduk bebek gayet iyi dedi yanlız kese haftasına göre biraz küçük dedi 1 hafta sonra kontrol e gelmemi istedi başına böyle bisey gelen oldumu
GlyEylul Canım kese boyutu vs den anlamıyorum ama içini ferah tut olur mu 🍀 İnşallah hiç bi sorun olmayacak 🙏🏻
yengec53 Merhaba ben de bugün gittim. 6+3 gözüküyorum kese geçen hafta 5 mm bugün 7 bile olmamış kalp atışı duyduk ama şu an umut veremem dedi doktor :(