oylesinebiri0 Yapmasak sıkıntı olur mu yani tedavisi yok zaten diye biliyorum o yüzden yapıpta moralin bozmak istemedim hata mı ettim.
Lavinya_21 oylesinebiri0 ben ilk oglumda da yapmadım şimdi 27 haftalık hamileyim gene yapmadım tarama testlerini
edasontr oylesinebiri0 ben. yaptırmadm sahsen zaten cogu yanlıs cıkıyor hastalık cıkıyor genelinde artık hamilelik zehir oluyor
umrumdadegil oylesinebiri0 ikili üçlü kendi tercihin yaptırmayabilirsin çünkü kesin sonuç demiyor ama detaylı ultrason yaptır bence o çok önemli
rabiksu06 oylesinebiri0 bende yaptırmadım hiçbirini bir şey çıksa aldırmayacağıma göre tedaviside mümkün değil moralimi bozup hamileliğimi kötü geçirmek istemedim sadece detaylı ultasın yaptırıcam özelde inşallah bir problem çıkmaz 🥰
umrumdadegil oylesinebiri0 18-23 hafta arasında yaptırıyorsun. 30 40 dakika kadar sürüyor ultrason ile bütün her şeyine tek tek bakılıyor damarlar organlar her şeyine. Rapor olarak yazıyorlar en son raporu sana veriyorlar bebeğin renkli görüntülerini veriyorlar bir de