Hsjsjdj Kizlar 19 ocakta spinal anestezi ile doğum yaptım ama kesintisiz hergun başım ağrıyor ama normal falan değil baya baya durdurmuyor gözlerime vuruyor ağrısı ne yapabilirim yardom edin lütfen
Mavi3475 Hsjsjdj Aynı durumu bende yaşadım canım normal bir baş ağrısı değil başımı kaldıramıyordum bana kahve ve bitter çikolata tüket dedi bol bol bide ilaç verdi ağrı kesici 3 gün sürdü benim sonra geçti
Byzaaks @“Hsjsjdj” belkide migren vardır sende enseden başlayıp göze vuruyorsa migren dir o bence doktora görün çünkü bende spinal sezeryan oldum ilk hamileliğimde öyle baş ağrısı sorunu felan olmadı