Okaliptus09 Medikalde iki doktor arasında kaldım. Funda salihoğlu mu reyhan arpacı mı? Siz hangisine gidiyorsunuz bilgilendirir misiniz? Birde yorumlarda doğum 50-55 bin yazmışlardı hastaneyi aradım 30 bin dediler. Sizin bu konuda bilginiz var mı?
Sdemirel Okaliptus09 ben ilk gebeliğimde de şimdi de Funda hanıma gidiyorum ve kendisini çok seviyorum 🩷 fiyat konusunda bilgim yok bizim sigortamız var muayeneleri karşılıyor da doğumu bilmiyorum Şuan ama 30 bin falandır 55 bin olanlar doğum paketidir
Cikolatalipuding Okaliptus09 Ben Reyhan hocaya gidiyorum çok memnunum. Yeri geliyor siz sormadan sizi bilgilendiriyor. Önceki hamileliğimde gebelik zehirlenmesi geçirdim devlet hastaneleri vs. Hep göz korkuturken Reyhan hoca bu konuda da çok rahatlattı beni eminim ki Funda hanımda iyidir onunla ilgili de güzel yorumlar okudum size tavsiyem hangisi içinize daha çok siniyorsa onu tercih etmeniz olur 🌸
Baharcaner Okaliptus09 ben ümit hanıma gidiyorum bende tam kapsamlı sigorta var komik bir sekilde sigorta ile anlasmam oldugundan 39 bin tl doğum ücreti verildi eğer kendi cebimden sigortadan bagımsız ücret ödeyeceksem de 29 bin dediler aradaki fark cok hastane resmen paragöz ama bu zamsız hali henüz zam yansıtılmamıs zam gelecekmiş artı yaza kadar fiyatlar sabit kalmıyor zam dısında da artıs olacak dediler dısardaki hastanelere göre benden cok para istediler komik tabi ümit hanıma gidiyorum doğuma kadar devam edicem doğumda baska doktor bakıcam gibi cok üzgünüm ümit hanımdan ayrılacagım için
2prensessannesi Baharcaner ben 28 haftama kadar gittim ümit hanıma hiç memnun kalmadm samimi gelmedi sonra medar da mehtap hanıma gectm doktor gördüm yani yazık oldu 28 haftama. Meger suyum asırı azalmıs plesantam yaslanmıs ümit hnm hiç farketmedi
Okaliptus09 Baharcaner ben ilk gebeliğimde ümit hanıma gitmiştim normal doğumu çok istediğimi biliyordu 8 cm açılmam vardı ama sezeryen yaptı gerçi 35. haftada oldu doğumum ama bilerek sezeryen yaptığını düşünüyorum o yüzden bir daha asla gitmem cünkü o esnada develete de gitmiştim muayeneye onlar normal yapabilirsin açılman var demişti ama kendi doktoruma gideyim dedim sabah 8 de gelir gelmez sezeryene aldılar
mirooo Okaliptus09 Reyhan hanıma gidiyorum çok memnunum❤️ sizin bahsettiğiniz doğum paketi o kadar, doğum 30 civarı daha zam gelmemiş gelecekmiş 10 gün önce sordum
Baharcaner 2prensessannesi aiiy inşallah ben yanlıs haberle karsılasmam mehtap hanıma gideceğim doğuma karar verdim 🌼medikale 3 katı fiyat atmayaym havaya
Baharcaner 2prensessannesi siz medarda mehtap hanıma gidiyordunuz sanırım ne zaman gittiniz ultrason fotolarını ümit hanım gibi renkli mi veriyor acaba
Baharcaner Okaliptus09 üzüldüm geçmiş olsun ben memnunum ama dediğim gibi ücretler sıkıntı Allah iyilerle doğrularla karsılastırsın her zaman
KbK Okaliptus09 doğum ücreti 30 bin sanırım paket almak isterseniz de en son 60 bin olduğunu söylemişlerdi
2prensessannesi Baharcaner bi kere verdi cünkü benim kızım hep elleriyle yüzünğ kapatıyodu göstermiyodu
Emmiz Her medicalpark ayri ücret Belirliyor sanırım ben doçente gidiyorum 1200 TL muayene Doğum icine 24.500 dediler şuan sezeryan veya normal doğum için Medicalpark tokat gittiğim yer çok garip ücret