Arkadaşlar merhaba 3. ayıma giriş yaptım normalde 55 kiloyum düz karınlı bir bayandım Üç aylık hamile olmama rağmen karnım birazcık büyüdü yani dışardan bakınca da hamile gibi görünüyorum karın çatlakları için sinoz no 16 ile bio-oil yağlarını aldım sabahları duştan sonra akşamları da yatarken uygulamayı düşünüyorum beyaz tenliyim başka ne kullanmamı önerirsiniz internette pahalı kremler de var gerçekten gerek var mı onlara yoksa yoksa bu yağlarda iş görür mü çünkü çatlak önleyici olarak geçiyor