Fundatercuman Deletedmom_85 35+4 🙋🏻♀️ 1 haftadır regl ağrıları sıklaştı. Sürekli yokluyor. 2 gündür de özellikle geceleri gelen mide bulantısı var. Dün gece hele çok zorladı pat diye midem bulanıyor. Bu sabah kalktım yine bulantı var. Doğum belirtisi miymiş ki bu hiç bilmiyorum valla. Bizim bebek baya iri suyu da fazla 14 şubata gün verildi ama o kadar duracağını hiç zannetmiyorum zaten ben..Doğum belirtisiyse bunlar bilemedim valla..
Esrtgb Derinnmom aynını yaşıyorum hatta açıklıgım var diye akciğer gelıstırıcı yaptı eger gelirse diye ama çekiyorsunuz bunu geçmiyor pilates yapın evde hamile ıcın iyi hareketler var bende yeni baslıcm
Derinnmom Esrtgb kız kalkamıyorum ki asla yapamam hareket ancak yürüyüş o da 5-10 dakika, şuan bile sanki regl olmuşum öyle sert bi sancı
Derinnmom Deletedmom_85 bende de çok fazla var mide bulantısı, tarih vermedi normal doğum görünüyor dedi. Son adet tarihime göre 18 şubat görünüyor ama bence daha erken olacak
Derinnmom Fatmanuray_0610 aynen öyleyim asla rahat değilim. O hareket ettikçe benim hareketlerim kısıtlanıyor artık
Aysecikkk_ Derinnmom Bende de durumlar tam tersi ne sancı ne ağrı hatta yine bugün banyo tuvalet temizledim ayaktayım sürekli, korkuyorum hiç sancım olmayacak normal doğum yapamayacağım diye bence sizin ki daha iyi vücudun hazırlıyor kendini korkmayın
Aysecikkk_ Derinnmom sezeryan doğum düşünsem şanslı hissederim ama değilim bence, genelde böyle olan bebekler biraz tembel oluyor girmiyor doğum kanalına
umaydurununannesi Derinnmom benımde ozellıkle bugun aksama kadar bacaklarım sızladı mıdem yandı belım agrıdı gun gextıkce zorlasıyo
MF0127 Derinnmom büyük tuvalet hissine kadar bende her şey normaldi ama o his doğumun çok çok yakın olduğunun en büyük göstergesi ilk bebeğimde aynılarını yasiyordum bir hafta flan o his oldu ve bir gün sabah ezanla su ile nişan geldi. Yani her şeyini hazırla çok yakın bence bebişine kavuşman ☺️
Derinnmom MF0127 ayy inşallah dediğiniz gibidir artık hiç gücüm kalmadı, çok yorgun hissediyorum bi an önce bebeğime kavuşmak istiyorum 🙏🏻🥹