delosh Salı gecesi nişanım geldi ,dün geceden beridir 2 dk aralıklarla şiddetli kasılmalarım var ama 16 saattir açıklık hala 1 cm .doktor yarına kadar bekleyip sezaryene yönlendirecek.açıklık için neler yapmalıyım .allah aşkına fikir verin
Derinnmom delosh çömelme hareketi yap canım bi de meryem ana otunu aldır hemen herkes çok memnun bende az önce aldım
Zlyha58 delosh yanında biri varken ılık duşa girebilirsin yatağın kenarına çöküp ıkınma hareketi yapabilirsin duvara dayanıp çömelip kalkabilirsin ben birde Meryem ana otunun çok faydasını gördüm
Gul2769__ delosh kurbağa yürüyüşü sıcak duş sürekli yürüyüş egzersiz koltuktan ya da eşiniz tutsun ellerinizden yere oturup kalkın benim duyduğum bildiğim bunlar Rabbim yardımcınız olsun bir avazda bu gece doğurun evladınizi sağlıkla alın insallsh kucağınıza
Ozgeybs delosh elinizden geleni yapın ama normal olacak diye kendinizi sartlandirip stres olmayın lütfen. Takip ettigim bir kadın hamilelere pilates dersi veriyordu ve son iki gün deli gibi doğum hareketlerine çalıştı bildiği ne varsa uyguladı ve asla açılması olmadı sezeryanle doğum yaptı. Ben hiç spor yapmadım desem yeri akşam yattım sabah seseryane giderken kanamam başladı hastaneye girdiğimde acikligim beş cmdi. Ağrım sancim da asla olmadi. Normal doğumdan aşırı korkuyordum birde normal doğuma engel bir sağlık sorunum oluştu doğuma bir ay kala hemen sezeryana alınmıştım. Bebeğiniz nasıl geleceğini kendi seçiyor zaten önemli olan sağlıklı bir şekilde kavuşmak Allah sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin
elmaelmaelma Yürüyüş, merdiven inip çıkma, sırtınızı duvara dayayarak çömelip kalkma hareketleri yapabilirsiniz. Pilates topu üzerinde de hareketler yapabilirsiniz, hem ağrınızı hafifletir hem de açılmaya faydası olabilir.
bi_de_bayil_istiyosan Squat, ördek yürüyüşü, pilates topunun üzerinde hareketler yapın aklıma bunlar geldi. İnşAllah bi avazda doğurur sağlıkla alırsın bebişini kucağına 🙏🏻🌸
delosh bi_de_bayil_istiyosan Derinnmom evet iki üçü saat önce aldım koydum suya canım.başka ne yapmam lazım ot içn biliyorsan yazar mısın ?
elmaelmaelma delosh o kadar sancıdan sonra inşallah açılma olur da sezaryene dönmez. Hakkınızda hayırlısı olsun, sağ Salim alın inşallah kucağınıza
delosh elmaelmaelma elmaelmaelma hiç sormayın ..nefesim kesiliyor daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum 😣
Derinnmom delosh meryem suresi, birer kere felak nas suresi ve ayetel kürsi diye biliyorum canım bi de sıcak suya konuluyor diye duymustum
Gul2769__ delosh sizde de etmem tabiki rabbim sizinle olsun bu gece bir avazda doğurun evladınizi alın kucağınıza 🤲🏻dualarım sizinle Meryem suresi açın dinleyin o arada da egzersiz yapın bizede dua edin olurmu doğumum riskli olacak bende evladima sağlıkla kavusayim hayırlı güzel dogumumuz olsun dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻🥺kendinizi de üzmeyin olurmu illa normal doğum olsun diye bebisin ve sizin sağlığınız daha önemli
1_kubra_1 Ben de iki gün önce hasta eye gittiğimde nst de sancım çıktı 2 cm açıklık var dediler iki gündür halen sancı çekiyorum ne gelen var ne giden