betussss_777 Kızlar ben 37+3 haftalığım bebeğin hareketleri azaldı ve uzun zamandır alt belimde ağrı var arada kasığıma vuruyor. Sizce gerçek mi, yalancı mı?
bademommss__ betussss_777 canım bahsettigin dogum sancısına benziyor ama aralıkları duzenli mi yani yarım saatte bir gibi
ruveyda123 betussss_777 sürekli ve geçmeyen bir ağrıysa yalancıdır muhtemelen gerçek sancılar düzenli gelir mesela 5 dakikada bir gibi
bademommss__ betussss_777 ben de bel agrısı olarak basladı hareketler azaldı sonra kasıgıma vurdu ama kuvvetli bir ağrıydı 40 dk da bir basladı once sonra 20 dk ya dustu
bademommss__ betussss_777 yani böyle cok kuvvetli bir ağrıydı o şekilde ayırt rdebilirsiniz belki gerçekten hissetiriyor doğum sancısı olduğunu ama herkeste farklı olabilir tabi
betussss_777 bademommss__ dediğiniz gibi hafif oluyor şuan 2 saat oldu şuan duş aldım belimde ağrı var kısa süreli
delidolubiranneadayi Kızlar benim de rahimde agri makata vuruyor sanki ayıptır söylemesi büyük tuvaletim varmış gibi bu sancı mi ilk gebeliğim bilmiyorum
betussss_777 Kızlar bir an önce sağlıklı bir şekilde doğurmam için dua eder misiniz 20′lik diş çıkarıyorum çok fenayım gören herkesten dua etsin Allah rızası için