Gozdecelk Merhaba 12.haftadayız ve ıkılı tarama testı yaptırmadım ama boyu 4 santimmiş bebeğimin sizce haftasına göre normalmi çünkü uygulamalarda 8 10 santım yazıyor
Canan_bakal0703 Gozdecelk 11+2haftaliktim 5 santimdi. 7 subatta konturolum var ozaman da sorarim 7 subatta 14 haftayi gecmis olcam
Gozdecelk momofmychildren eşimle hastada olsa aldırmak ıstemedıgımızden ve psikolojımız bozulmasın dıye