Cmscms06 Neler kızlar artılar eksiler? Cuma günü doktoruma da danışacağım ama tecrübelerinizden de faydalanmak isterim 🙏🏻
kahvesever__ Cmscms06 artısı doğum anında hiç bir şey hissetmiyorsun Eksi yanı da bel ağrısı kaldı bende
Baharoloji eylmz benim ağrım olmadı sonrasında kahve falanda içmedim önerenler var 8 cm de takıldı bana dayandım almayacağım diye daha fazla direnemedim takılınca rahatladım ıkınamazdım diye düşünüyorum takılmasaydı sancılardan yorulmuştum
Cmscms06 Doğumun süresini de uzatıyor mu acaba? Bu kadar mucizevi bi şeyken neden sancı çekiyor o zaman insanlar 🫣🫣
Cemre44 Epidural sezaryen diyolar kelime hatası mı o kadar yabancıyım ki. Normal doğumda kullanılan bir yöntem mi ? 7 haftalık gebeyim bilmiyorum epeyde kafam karıştı bu doğum şekillerinden
Ceydamehtap Ben de normal epidural ile doğum yaptım 4 santimden sonda belden iğne oluyor ve o andan itibaren güzelleşiyor doğum Alttan muayenelerini sancıyı hissetmiyorsun Doğumumda da aynı yöntemi istiyorum Eksi yönünü ben yaşamadım belimde ağrı da kalmadı ama kaldı diyen yakınlarım da var
Sdylk Ceydamehtap pekı dogumdan snra hemen ayaga kalkabılıyormusunuz yoksa sezeryanfekı gıbı bacaklara hıs gelmesı ıcın sure gerekıyormu