Sdn88 iki gebeliğimdede kahverengi akıntım oldu. bu gebeliğimde Protestan kullandım düşük olmasın diye çünkü ilki kanamaya döndü düşük yaptım maalesef 😑. 2.si bol yatış ve ilaç ile 5 günde geçti o akıntı, korkma sakın dicem ama bana çok dediler fayda etmedi insan haliyle korkuyor 😊ama sende doktora görün görünene kadar yat dinlen mevlam sağlıkla kavuştursun yavruna inşallah