Kızlar bişey soracağım,ben 9.haftadayim 3 kere kontrole gittim ama hiçbirinde bana ultrason fotoğrafını vermedi en son gittiğimde istedim kağıdımız yok telefonun ile fotoğrafı cekebilirsin dedi ama ben fotoğrafını çıkarmasını da istiyorum hiç vermeyecek mi bu arada devlete gidiyorum