Ovitrelle de hamilelik hormonu bulunduğu için göğüs ağrısı kaşık ağrısı vs her şey oluyor 14. Gün test yap benimde oldu sürekli 14 gün öncesine kadar hep pozitif çıkıyordu test yaptığımda 14. Gün yaptım çıkmadı kan verdim çıkmadı yani şu an bir şey belli olmaz 14. Güne kadar bekle canım