Gebelikte normal ama kardiyoloji ile görüş mutlaka bende sinus taşikardisi var. Hamileliğimin 7. haftasından sonra ortaya çıktı. Yorulduğum an orda düşüp kalasım geliyor. 17. haftaya kadar böyle devam etti. Çarpıntı, baygınlık hissi, nefes alip vermede zorluk, göz kararması vs. İlk gittiğim kardiyoloji doktoru bana gebelikte sonlara doğru olması normal ama senin çok erken gebelikle alakası yok dedi 😃 Akciğer hastalığım var ona bağladı. Sonra başka bir doktora gittim, hamileliğin her döneminde olabilir bu durumlar dedi. 17. Haftadan sonra düzeldim ama şuan 34 olduk yinede ara ara çarpıntılarım oluyor. Özellikle yorgun, halsiz geçen bir hamilelik yaşıyorsan bu durum normal. Ama doktor takibi gerekir. Bana doğuma iki hafta kala gel, kontrol edelim dedi. Gideceğim ama ben sezeryan olacağım zaten. Normal doğum yapsaydım carpıntıya kesin tutulurdum, efor sarfetmek bana göre değil şuanda. Bu arada kalp hastalığım yok. Bebekler ah bu bebeklerrrr❤️❤️❤️