OykuCe dogumhanede staj gordum bircok normal doguma sahit oldum. Ekip gercekten muhtesem icinde aksisi var illaki her hastanede oldugu gibi ama sorun etmeyin dediklerini uygulayin ve dogum sirasinda bagirmamaya ozen gosterin (ebeler kizdigindan degil sizin icin soyluyorum) ozel hastaneden hicbir farkini gormiceksiniz emin olun kendinize ait odaniz banyonuz ve tuvaletiniz var odalar hergun temizleniyor ve kendi odanizda dogum yapiyorsunuz. Surekli kontrol altinda olcaksiniz aksi bi durum olursa sezeryana alabiliyorlar ama istek ustune sezeryan yapmiyorlar 💙 bide burda cok okudum yirtikta veya keside uyusturmuyorlar vs vs diye ama kesinlikle oyle bise yok yirtilacagini veya kesilcegini anladiklari zaman direk uyusturuyorlar 💙 hayirli dogumlariiz olsun