tugcesakzci -28- cıva oranı yüksek olduğundan çok tüketilmesi tavsiye edilmiyor. Nefsini köreltecek kadar ye bence
hanifeq Benim canım çekmedi şimdiye kadar ama buradaki lerden okuduğum kadarıyla çok olmıcak şekilde Doktorları yiyebilirsin demiş civa oranı yüksek o yüzden