ahsengl Kızlar kan sonucum 0.76 çıkmış sizce Hamilemiyim doktor haftaya tekrar versin demiş erken bişey demek için demiş ama böyle değeri olan var mıydı ?
Meryeminannesi20 ahsengl adet olmazsanız haftaya tekrar bi kan verin şuan bu değer ile hamile değilsiniz ama en son adet nezaman oldunuz nezaman yumurtlama oldu bunu bilemeyiz sanırım beklemek lazım.
_Feslegennn__34 ahsengl yükselmez bence çünkü benim 200/300 bile gördü sonra adet oldum doktorlar direk negatıf diyor
ahsengl Mervekaram22 Ebrarbusramelekler Meryeminannesi20 4 aylık bebeğim var adetim gecikti birazda midem bulanınca test yaptım silik çıktı çok hafif silik bide kan verdim doktor tekrar haftaya ver dedi bakalım hayırlısı ne diyim planlı değildi
Meryeminannesi20 ahsengl bebeğiniz küçük belki adet günleriniz tam düzene girmemiştir biraz bekleyin derim