Bsm canım 35. Haftama girdim bende dış kökum apse yapti. Nar suyuyla gargara önerdiler. Bir saat arayla dört kez yaptım. Dördüncü patladi aktı hemen çalkalayıp dışarı attım. Yutmamak gerekiyor nar suyunu da iltihabı da tehlikeli yutmak kacincida patlayacak belli olmaz çünkü. İlaçsız atlattım şükür. Tamamen akinca tuzlu suyla gargara yaptım mikrop kapmamasi için birde üstüne kantoron yağı sürdüm iltihaptan eser kalmadı benim dört saatte kökten dış etine inip patladı ama bazilarinda ikinci gün patliyormus iki üç gün dene istersen