Elifyakar Merhaba 👋 15+3 günlük hamileyim.. Cinseyet henüz belli degil.. Ben kız gibi hissediyorum. Esimle 8 yıl görüştük daha sonra evlendik.. Çok sükür çok mutluyuz.. Ama kızımız olursa kayınvalidemin adını koymak istiyor. GÜLFİDAN. Aslında bir yandan esimi kırmak istemiyorum ama sonra düşünüyorum bunu vebali cok büyük. Ahirette en son çağrılacak isim bitki isimleri.. Sizce ne yapayım? Gerçekten cok çaresiz hissediyorum..
Eylulikra03 Elifyakar valla canım benimde kızım olacak eşim annesinin ismini koymak istedi ülkü adı kaynanamin ve ben istemedim kuran da geçmiyor diye 2 hafta tartışması oldu ben kendi annemin adını koymuyom teklif bile etmiyorum sen ediyorsun niye ortak bisey koymuyoruz dedim öyle böyle koymadık eylül ikra koycam InşAllah
Reyyanasya Elifyakar Bizde 8 sene sonunda evlendik ve bizde şuna bi kız bebiş bekliyoruz🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inş. Ama canım bitki isimleri meselesini saçma buldum yani hiç duymadım ailemdekiler hep dini görevlerde bulunan insanlar. Sorsam inan ne diyeceklerini tahmin ediyorum bu konuda. Ama eşinin baskısına gelince oda çok anlayışsızca. Sen karnında taşıyosun sen büyüteceksin annesi olarak e bırakda seninde söz hakkın olsun yani. Ama güzel bir dille anlaşmayı dene dikleşme eşinle güzel yaklaş. Kadınlar olarak isteyince bu işi iyi yaptığımızı düşünüyorum çünkü😅
Elifyakar Eylulikra03 insallah bende ikna edebilirim.. Cok fazla baskı yapmıyor ama istiyor ben ona kıyamıyorum aslında 😵
Elifyakar Reyyanasya bende imam hatip mezunuyum hocalarımız anlatmıştı ordan aklımda kalmıs.. Aslında kayınpederim de imam ama Bi yorum yapmıyor 😑 esim de gercekten cok anlayışlı normalde ama bu konuda baskı yapmamakla beraber cok istiyorum falan diyo onu görünce dayanamıyorum.. Kafam cok karısık.. Ama cok tesekkur ederim yorumunuz için ☺ insallah aksine ikna edebilirim 😊yarım öğrenicez nasipse ve gösterirse❤️
Eylulikra03 Elifyakar bende kiyamiyodum ama söz konusu kızım olunca hiçbir şeye takmam valla sonuçta bizim verdiğimiz isimle çağrılacak Değil Mi
Mus-sak Elifyakar Cinsiyeti Henüz Belli Değilmiş Belli Olsun Hele Stres Yapma Önceden , Kız Olursa Lütfen İsim İçin Eşini Kırma , Kuran’da Geçen Bir İsim daha Eklersin Önüne Olur Biter 😌 , Amel Defterine Eşini Kırmadığın Yazılacak Böylece Ne Büyük Şeref 🤗
Elifyakar Mus-sak ahh işte sagına soluna Bi isim daha eklesem sorun olmayacak.. Zaten kayınvalidemle Bi problemim yok çok şükür mesela ayse olsaydı hemen koyardım ya da ne biliyim Fatma falan.. Tek kararsızlıgım bir anlamı yok 😑
Seyhan34 Elifyakar olmaz öyle de canım ya ben yağız efe istiyorum eşim kendi koymak istiyor bende ortak bir isim bulalım bütün ceremesini ben çekiyom keyfini sadece sana bırakmam dedim
Esramuratt Elifyakar Canım benim de ayni olay gecti basimdan cinsiyeti belli olmadan ismi belliydi kayinpederim vefat etti 2 yıl önce hep dermis bi erkek torunum olursa adini vural koyucam diye esimede vasiyet etmis hamile kaldigimda esim hep cinsiyeti erkek dedi zaten kız olursada sen koyarsin ismini dedi ben pek takilmamistim cinsiyeti nasilsa belli degil diye ama dedigi gibi oldu erkek bebek bekliyoruz insallah :) vural olucak da vural olucak onceden ben de alisamadim neler soyledim kuranda gecmiyor bir anlami yok vesaire sonra dedim vasiyet bu sonucta hem kayinpederimi hem esimi sevindireyim dedim ikinci bir isim daha koymaya ikna ettim rabbim nasip ederse vural can olucak ikinci isim koymaya ikna edebilirsin sende sen tasiyosun dogru ama esin olmadan da bebek olmuyo sonucta onun da söz hakkı var orta yolu bulmaya calis insallah gonlunden gecen neyse o olur 😊💕
Bo25 Elifyakar o ne ya niye onun annesi sende kendi annneni işte ne bileyim ben hayatta koymam birinin adini
Elifyakar Bo25 cünkü annesi ona oda annesine cok düşkün.. İki eltim daha var onlar koymamıs ben niye koyuyum diyorum benim için diyor 😤😤😤
Elifyakar Seyhan34 ne güzell... Aslında öyle olması gerekiyor.. İnsallah bende ikna edebilirim tabi daha cinsiyet te belli degil ☺ dananın kuyruğu yarın kopacak 😂
NekwaSultan Elifyakar canim gül edebiyatimizda Peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vesellemin rumuzudur bu nedenle oni animsattigindan güzeldir dogru görüş budur rahatlıkla koyabilirsin bir sorun yok yani.