Pamuk7 ben 14+0ım ve anca ayaklayabiliyorum temizlik yapabilmek için ama yemek yapmakta hala zorlanıyorum… Tansiyonum düşük olması sebebiyle fazlasıyla baş dönmesi yaşıyorum ve ayakta uzun süre duramıyorum, şimdi bir haftadır maşallah biraz daha düzelmeye başladım… bütün işler eşime kalmıştı maalesef ama sağolsun asla isyan etmedi ❤️ umarım ilerleyen zamanlarda da evde destek olabileceğim.
Sizin durumunuzda ama, hamilelik ilerlediği için normal diye düşünüyorum, sıkmayın ve zorlamayın kendinizi 🥰❤️❤️