Regli sonrası ovulasyon testi yapmaya başladım. Uygulamaya göre yarın yumurtlama olması gerekiyor ama benim ilk günkü yaptığım gibi test sonuçlarım hep. Hiç koyulaşmaya doğru gitmiyor. Bir anda pik yapma durumu olabilir mi? Daha önce ovulasyon testim koyulaşarak pik olmuştu