Kızlar bebeğim 2ay21 günlük. 1 haftadan fazla süredir mide bulantım var. Son ilişki üzerinden 17 gün geçtiyinde test yaptım negatif. Doktor spirale 4 aydan önce izin vermedi, ilaç da kullandırtmıyor. Bizde normal yollarla korunuyoruz. Bebek istemiyorum , ama 1 tarafdan da korkuyorum mide bulantısından dolayı. Başına böyle şey gelen oldu mu. Kansızlıktan ola bilirmi