EceNaz26 8 ayarı bilmiyorum hiç kullanmadım. Ama 14 ayar şans kolyesi oluyor ya ondan takmıştı abim evlenirken 6 senedir çıkarmadım boynumdan duruyor hala taş gibi ☺️ alyansım ve tektasim da 14 ayar ve çok memnunum. Yatırımlık düşünmüyorsanız 14 ayar 22 ye göre daha şık duruyor bence. Ama yatırımlıksa zaten ya gram ya da işçiliği az olan olmayan bilezik vs daha iyi