Merhaba kızlar nasılsınız ben bugün sata göre 7 haftalık hanileyim önceleri bulantılarım halsizliğim ve uyuklama durumlarını fazlasıyla yaşıyordum son bi kaç gün bütün belirtiler bianda yok oldu çok erken değilmi oğlumda 7 ay kustuğum için korkuyorum dr gittiğimde 6+3 olması gerekirken 5+4 ölçtü usg de yolk görünmüştü bi hafta içinde embiryo oluşur demişti acaba ters giden bişi mi var çok korkuyorum