Eminer açıkçası benim bildiğim hiçbir doktor kendisine muayene olmayan hamileye doğum yaptırmıyor,çok acil durumlar haricinde.Sonuçta sizin ne gibi bir sıkıntınız var,ya da var mı,bir probleminiz var mı vs gibisinden durumlarınızı bilmeden körü körüne doğuma almaz.Ki son haftalarında olanları bile hepsi kabul etmiyor risk almamak için.
Siz de sürekli olmasa da rutin kontrollerde doğum yapmak istediğiniz doktora giderek devletle dönüşümlü olarak bu süreci yaşayabilirsiniz.