ZeyHus33 14 haftaligiz kızlar migdem blaniyor benim hala tiksintim var bı yandan aşerme var tuaf bir hamilelik yapiyorm pazartesi hastaneye gittim cinsiyetimizi öğrendim ♥️
Cinarsaitinannesi ZeyHus33 prenses gibi geçiyor çok şükür bulantim falan yok hiç olmadı 16 haftalığım 11 haftada kız 14 de erkek dendi bakalım en son ne denecek
Kadriye_cnck ZeyHus33 maşallah ne güzel sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Ben de 14 +5 teyim. 11. Haftada gittim doktora cinsiyet için 2 3 hafta var dedi.Hayirlisi olsun çok merak ediyorum. Sağlıklı olsun da cinsiyeti önemli değil. Benim ne bulantım oldu ne de aserme 😊 çok uykum geliyor sadece .
Monsteraa ZeyHus33 ben de 14.haftadayim bulantilarim azaldı iki haftadır daha iyiyim. Son birkaç gündür midem ekşiyor ara ara da kasık ağrılarım var 🫠
Der_yaM 14+5 koku hassasiyeti rahim ağrıları karın gerilmeleri halsizlik devamm ☺ cinsiyet tam öğrenemedik tahmin
ENOK_0107 14+1 ara ara mide bulantısı, kasık ağrıları, yorgunluk durumu var. Dün kontrolüm vardı cinsiyeti gördü aslında ama emin olmak için 15 gün sonra net belli olur dedi. 12 aylık bir oğlum var, doktorumun demesine göre bu da kız 🥰 hayırlısı artık.
ZeyHus33 ENOK_0107 hayırlısı olsun eli ayağı düzgün olsun sağlıkla gelsinler benimkide baktm dedm cinsiyete bakarmisiniz dedim direk yanilmadan kız bebeğiniz hanfendi dedi 🤣
Der_yaM ZeyHus33 banada kız dediler ama tam emin değildi galiba temmuz anneleri olarak herkesin kız 😊💕
aynenkezoaynen 14 haftadan bildiriyorum buralar fenaaa😩 açım aç, aç dolanıyorum mide ağrısından ölüyorum valla cinsiyetide bilmiyorum göremedi doktor 2 hafta sonra randevu var 😭
Seymaaogretmenn12 13+5 teyiz sabah bulantıları , nabız yükselmeleri tansiyon ve kan şekeri düşmesi ,yemek yememe isteği, yemek düşününce gelen mide bulantısı 🥹 kusma olmasada bunları bol bol yaşıyorum 🤭 Bizimde %90 kızımız olacak 🥲🩷