ssahin22 eşim daha bekarken varkoselden 2 kere ameliyat olmuş evlendik tüm doktorlar tüp bebekle anca olur dedi mersinden kalktık istanbula tüp bebek için gittim 3 aylık bir ilaç tedavisi uygulayacakti eşim eve geldik eşim ilacı kullanmaya başlayalı 2 hafta felan olmuştu hamile kaldığımi öğrendim eşim ilaca 1 ay devam etti bıraktı sonra ama ara ara ağrısı oluyor doktor yine ameliyat diyor ama yumurtalardan birinin gitme riski de varmış yaptirmiyorum o yüzden gebeligim tamamlandı 8 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim 6 haftalık düşük oldu 4 ay sonra tekrar 6 haftalık düşük oldu geçen Kasım’da aşılama yaptik tutmadı akışına bıraktık yine o yüzden umudunuzu kaybetmeyin Rabbimin vereceği varsa her türlü oluyor