arife_Nur_1919 Başakşehir çam sakura Hastanesi’nde süit oda varmış fiyatını bilen varmı acaba bide nasıl oluyor eş durabiliyormu süsleme oluyormu acaba
Msydn6 arife_Nur_1919 evet süit odalar var doğum odalarının en üst katlarında ama fiyatını bilmiyorum kral odası bile varmış bazı zengin araplar iş adamları vs eşlerine yakınlarının doğumlarına veriliyormuş kiralanıyor onu herkese vermiyolar ama süitleri verebilirler danışmayla görüşmeniz gerek
Gulnur26 Ben orda doğum yaptım hic öyle ayrı oda görmedim. Bir doğum katı var bide servis katı doğum yaptıktan sonra cıkarılıyosun
arife_Nur_1919 Hastaneyi aradım ben evet var dedi gelince vezneden ogrenirsiniz fiyatlarını dedi oda süslemeye izin veriyorlarmi acaba ben bu zamqna kadar özele gittim şok ayında yım uçtu fiyatlar çam sakuraya gitmek istedim