Dnzcsgn Kızlar 26 haftalık gebeyim gece uyurken kendimi yarım yüz üstü şeklinde buluyorum bazi doktorlar vücut zaten sizi yonlendiriyor diyor bazıları ise sola yatilmasini öneriyor sizde durumlar nasıldır yatış pozisyonundan dolayı bir sıkıntı olurmu