EDA-GUN12 Bende 35 haftalığım gebeliğimde sık sık baya şiddetli ağrılarım oluyor ama Nst normal diyor doktorum anlamadım valla 😅. Şekerim var ve bebeğimin kafası haftasına göre 2, 3 hafta öndeymiş acil doktoru demişti tekrardan kendi doktoruma randevu alıp durum değerlendirmesi yapıcaz bakalım