Koalams ben ara ara panik atak yaşarım. Zaten gebelikten önce de ilaç kullanıyordum. Gebelikte biraz zorluklar yaşadım, bulantılar sonra peşine covid oldum falan. Psikolojim baya kötüydü, nefes alamıyordum sürekli göğsüm daralıyordu. Aklıma hep kötü şeyler geliyordu. Sonra drumun söylediği bu yöntemi uyguladım. Günde en az 3 kere yapıyordum. Sonra yavaş yavaş azaldığını farkettim. Sonuçta bu durum gerçektende beynimizin bize oynadığı bir oyun. Gerçek olmayan şeyleri gerçek gibi düşünüp yaşıyoruz. Günde 4 kere de bach çiçeklerini kullanıyordum. Aromaterapi olarak lavanta yağı kokluyordum. Öyle öyle aştım. Denemekten zarar gelmez bence. Kime neyin şifa vesilesi olacağını Rabbim bilir. Bach çiçeklerini eczacının güncesi var instagramda, ordan temin edebilirsiniz. Bana drum kendi hazırlayıp vermişti. Bu durumu yaşamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum, zor bir durum ama aşılamayacak bir şey değil Allahın izniyle. Umarım faydası olur, şifalar dilerim 🌺