Kızlar normalde özele gidiyorum ama tahliller için devlete gidiyorum ozeldeki doktorum B,D ve folik asit için vitamin testi istedi 1700 tutuyor devlette randevu aldım kadın doğuma doktor istesem bu testi yapar mı acaba normalde dahuliyeden oluyor ama merak ettim sormak istedim