rabiavrl00 6 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu, bu süre zarfında ara ara göğüs hassasiyeti, bi kaç kere bulanti falan yaşadım ama yanılmıyorsam 7 haftayi gectikten sonra belirtiler daha net gösterdi bende. 17 haftalık olana kadar burnumdan geldi. Bu arada ben meme ultrasonu çektirmistim bezelerim olduğu için o zamanda 6 haftalıktım, doktor süt bezlerin oluşmuş dedi 🥲 Göğüslerim bir an da büyüdü sonra ağrı oldu, meme ucu rengim hafiften değişmeye başladı ama hergun her dakika sıkıntı yaşamadım, normaldir diye düşünüyorum. Mesela 6 aya kadar hep göğsüm acırdı şimdi 8 aylık olduk halen şikayetim yok, çok nadir acıyor.