Huseminannesi Halsiz kalanlar varmı kızlar ayaklarım artık ayakta durunca sismeye basladı ayaklarımı salladıgımda da ayaklarımin altı sisiyor
Asliezgi Huseminannesi çok zor Allah kolaylık versin canım . Bende aksine enerji var hala kıpır kıpır koşturuyorum ama ben hiiiç sıfır problem yaşadım hamilelik boyunca hatta böyle olduğu için doğurmucam gibi hiç :)) son 10 günüm kaldı 🙏
YagizAsyaMom Huseminannesi 37+1 olduk halsizlik değilde yürüyüş yapınca fln benimde ayakları şişiyor. Doktor sadece tek taraflı olmasın ona bak dedi. Şimdilik başka bir dert yok bakalım 😱
Kubkub 37+3 üm. Bugün dışarı çıktık ama pişman oldum. Yürüyemiyorm kalçamın ve belimi ağrısından, ayakkabılar ayağımı sıkıyo bi yandan. Çatı kemiklerim ağırıyo bacakalrım ayrık ayrık yürüyorum ördek gibi sağa sola 😁 son haftalar böyle demek, ben çok kilo da aldım hemde çok şiştim üstüne. Herkesin bünyesi farklı, ben balon gibi şişik olduğum için çok zorlanıyorum. Ama her halimize şükür, yeter ki bebeklerimiz sağlıklı olsunlar herşey onlar için 🐣💕
Huseminannesi Kubkub halimize sükür cnm bende öyle yavaş yavaş yürüyorum cnm cok yürüdügümde ayaklarımın alt şisiyo cnm bnm sancımda basladım hafif hafif cnm 12 kilo aldm cnm
Huseminannesi Asliezgi benmde 9 gün kaldı ama son 3 haftadır halsiz kalıyodum ve 3 hafta öncesine kadar bende cok iyiydim
Aysunh Kızlar ben sol bacak ve kalçamdan yürüyemiyorum birşeyim yoktu çok şükür bir kaç gündür üstüne basamıyorum kalkıp otura oturamıyorum dogum mu yaklaşıyor neden böyle oluyor 35+2 günlügüz
Derya341986 YagizAsyaMom nasıl tek taraflı dedi cnm benm de sağ ayağım şişiyo doktor tek ayak sa korkma dedi
Zeynepali 37+5 iz bn 7 kilo aldim sisligim de olmadi ama son zamnalr cok zoemus cok fazla yalanci sanci yasiyorm biraz once de post acmistim kasilmalardan Allah yardimcimiz olsun
Srn Zeynepali Canm benimde ayaklarım fena halde şişti sağ ayagim daha şiş doktor niye tek taraflı olmasina dikkat et dedi anlamadm yan etkisi mı var
Oozzee 37+4. Geceleri kasıklarıma kramp-ağrı giriyor yatakta, acıyla inleyerek uyanıyorum.. Eşim uyanıp beni doğrultuyor ama çaresi yok; tuvalete iki büklüm gidiyorum ondan sonra açılıyo kasılmam. Benim kadar olan oluyo mu böyle? Çok zorluyor geceleri artık.. Diğer her şey zaten yazdıklarınız gibi; uzun süre oturamamak, çatı ağrısı vs.. Bu arada benim doğum da Allah nasip ederse 3 Ocak’ta sezaryen olacak. Sizde durumlar nasıl?
Huseminannesi Oozzee 2 ocakta sezeryan olacgm ve her hafta doktora gidiyorm doktorum sancın cok olrsa sezeryanı erken alrız dedi doktor agır agır aşagı iniyormus kilosuda iyi diyor
Asliezgi Huseminannesi ben biç naz yapmadım geçirdim hamileliğimi halada öyleyim :) malum sizinde 9 kalmş aynıyız bnce bu durumu naz niyaz yapark eşinize keyifli hale getirin 😊
Oozzee Huseminannesi haydi İnşaallah ikimiz de bebeklerimizle sağ salim kurtulalım🤲🏻 O yüzden mi bu kadar ağrılarımız oluyor acaba?
YagizAsyaMom Derya341986 benim doktorumda tek ayağın şişerse takip et damar tıkanıklığı belirtisidir demişti
Derya341986 Bende de yorulursam inanılmaz çatı ağrım oluyor otururken bile yastık koyuruyorum artık iki bacak arama bazen adete benzer ağrılarım da oluyor benmde ayaklarım şişiyor sadece yüz ve elimde şişme yok
Esilaminel Derya341986 bizde 36+6 yarin 37+0 olucaz 1 gün var aramizda... Kasilmalariniz nasil sık mı? Dün cati muayenesi oldum rahat gecti şükür normal dogum yapabilirmisim ki benim icin önce saglik dogum sekli önemlu degil Rabbim hayirlisini versin hepimiz icin... Doktoruk 40 ı bulmaz dedi gecen hafta hatta bu hafta o yuzden yapti cati muayenesini sizde durumlar nasil? Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
aysess 37+1 im bende de şişlik var, bazen oturup ayaklarimi yere koyunca ağırlık hissediyorum. Bol su içiyorum fazlada kilo almadım ama yine ödem oluyor sanırım . Eşimin Nisan yüzüğü epey bol gelirdi şimdi ancak parmagima oluyor :)
Huseminannesi Asliezgi canm benim sezeryan olacgı icn sancıları ciddiye almam lazm benim normal dogumum 11 ocak ama 2 ocakta sezeryan olacgm