Yanki01_0 Hamilelik nasıl gidiyor Hamilelikte konuşmak ve dertleşmek sorunlarını anlatmak veya soru sormak isteyenler yazsın cevaplayalim ben 13 haftalık oldum siz kaç haftaliksiniz
Esra_4774 Yanki01_0 Ben yürüyemiyorum ya çok yakın mesafe yürüyorum bebegim kendini bir tarafa toplayıp sertleştiriyor sonra yürüyemiyorum bi banka oturuyoruz gecene kadar nasıl yapacam ya ben 😕 hatta bunu buraya soru olarak atayım dedim vazgeçtim.
Yanki01_0 Esra_4774 bende yakın mesafelerde bile nefes nefese kalıyorum eşim desteği ile gidiyorum yorucu oluyor evde ara ara yürüyüş yaparak ağrı yada yürüme mesafesi uzatabilirsiniz
Hayalgokce Esra_4774 bndede oluyor o toplanma dun yürüdüm biraz topladi bebis kendini kasilma diyolar korkuyorum valla 31im bnde
Yanki01_0 Esra_4774 ya Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun çok güzel 🫠içerde hisediyorsundur da onu ben çok hissetmek istiyorum yaa erken gidebilir miyim
Yanki01_0 Hayalgokce ağırlık olabilir ilaki bebek büyüdü sonuçta artık minik değil bir bedende iki can Allah sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Yanki01_0 Hayalgokce güzel bir kontrol olur umarım bir sorun yoktur Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin