30 yaş üzeri olduğum için doğumdan sonra bana bu test yapılmıştı. Anönce hemşire aradı, test sonucun pozitif çıktı acil bi hekimden randevu al görün dedi. Bunun pozitif çıkması kansermiyim anlamındamı? Enfeksiyon da var bende, onla alakalı pozitif çıkmış olabilir mi? Bu testi yaptırıp aranızda pozitif çıkmış olan var mı?