Kızlar selam. Biraz çekinerek yazıyorum. Bir kaç sorum olacak.
İlki, Ben özel bölgemi ağda ve jiletle alırım. Yeni doğum yaptım ve dikişlerim oldu. Benim gibi olanlar bundan sonra özel bölgenizi nasıl aldınız?
İkincisi, Özel bölgem çok karardı bunun için tavsiyeleriniz var mı?
Üçüncüsü, Kilolu olduğum için bacak aram hem yapışık sürtüyo. Bacaklarımın arası böyle minik minik sivilceler oluştu pütür pütür bir durum söz konusu. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Ve son olarakta, depend kullandığım için sanırım alerji oldum ve özel bölgemin üst kısmı yani tam göbek altım koca koca sivilceler oluştu. İğneleyip temizliyorum tekrar ediyor. Nasıl kurtulabilirim?
Yardımcı olursanız çok sevinirim çok kötüyüm, özel bölgemin bu durumu beni çok üzüyo hamile kalmadan önce ve hamileyken asla böyle bişey yoktu doğuma yakın ve doğumdan sonra oluştu. Benim gibi aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olun bana lütfen. Teşekkür ederim.😌