Nurdan0104 Kızlar selam; Ne yersem yiyim az yağlı şeyler yediğim de vile yediğim hep midemde eksiyo sanki çok rahatsız ve hazımsızlık oluyo sizde de olan varmı ne yapabilirim lütfen cevap 😢😢
cansubsrr Nurdan0104 Valla bendede var çözüm bulamadım ama yatmadan önce ılık ballı süt içiyorum yada soğuk süt o biraz rahatlatıyor