Babyboy33 Merhaba arkadaşlar, doktor kontrolleriniz 30 sonrası haftalarda nasıl ilerliyor. Mesela doktor biz de sadece kilosuna bakıyor, çok şükür bir problem olmuyor. Sizlerinki
Miracleee Babyboy33 33 haftayim. İki haftada bir gideceğim. Kontrol randevularinda da nst bakılacak. Yani 2,1,2 gibi.
Meryeminannesi20 Babyboy33 34+0 haftamda gitmiştim 2 haftada bir geliceksin artık dedi ama ben 37.inci haftamda gitmeyi düşünüyorum şuanlık bi sorun sıkıntım yok ağrımda yok o yüzden 37inci haftayı beklemeyi düşünüyorum
Pamuk7 Babyboy33 Evet organlara bakiyolar suyuna, beyindeki kan akisina, kordonuna bakiliyor, karin cevresine, bacak kemiklerine, tabi bunlar bebegin durusunada ve haraketlerinede bagli.. herseferinde herseyi göremiyor
Sedefates 35+3 her hafta gidiyorum nts için bi hafta ultrasona koyuyor bi hafta koymuyor sadece nts ye bakıyor
Nur7536 Pamuk7 32 den sonra bende 33 de gittim norlmde çekiyorlarmış sekretere niye çektirmedin dedi dedim söylicen ki çektireyim nereden bilecem doktorum 35 de çağırdı o zaman çektirirsin dedi
Meryeminannesi20 Pamuk7 34-36 haftadan sonra Nst çekiliyor benim doktoru!m 34 üncü haftada ilk Nst yi istemişti
Babyboy33 Meryeminannesi20 yani Allah korusun ama arayı çok açmayın sona yaklaşmışsınız zaten, doktoru dinlemek de fayda var
Meryeminannesi20 Babyboy33 3 yaşında kızım var sürekli hastaneye birakp gidemiyorum bı haftadan bişey olmaz insallah