Nursema27 Merhaba kızlar dün geceden beri bir anda durmadan kusmaya başladım azıcık su bile içsem çıkarıyorum hastaneye gittim tahliller de sıkıntı çıkmadı ama serumun etkisi geçince tekrar başladı belim ayaklarım ağrıyor başına gelen var mı böyle bir durum neden olur 😭
Sadeceanne2 Nursema27 ben 17+3üm mahallede soba yakıyorlar onun kokusu beni dediğiniz gibi yapıyor acaba sizde mi duman dan. Etkilendiniz Allah korusun gebelik zehirlenmesi. Olsaydı anlardı lar hastanede. Yine acilden. Giriş yapıp baktırın bugün Birde serum taktırın.
ikizmom94 Henüz 30. Haftadayim bilmiyorum ama çoğu kişi baska postlarda böyle durumlarda dogumun yaklaştığını söylemiş Rabbim yardımcınız olsun
Maveraa Nursema27 ben de kaç gündür kusma var aşırı derece değil ama rahatsız edici düzeyde. Doktora gitmedim iki hafta sonra kontrolüm var. Acaba bu haftada normal mi ki ? Yarın 34.haftaya gidiyorum bu arada
Ayazinannesi16 Ben 32. Haftadayim.bugun 3.gun kusma ve ishal.doktorumla görüştüm, acilde serum yaptiracagim.borde yarın enfeksiyon hastalıkları bolumunden randevu alıp tahlil yaptiracagim doktorum istedi.bemce sizde doktorunuza bir danisin
1zehrs Viral enfeksiyon kaynaklı olabilir ortalıkta mide bulantısı kusma isal hastalığı var gebelikle ilgili hersey normal ise